Yey!!!!

Har TRE saker att vara glad för just nu, nej FYRA till och med!!! <3

1. har fått reda på att jag KAN ha släktingar i USA!!! <33 visst är det underbart!!! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhh!!!<333 Anledningen till att jag skriver att vi KAN ha det är för att vi vet inte säkert, det är bara om min gammelmorfars sykon har barn, eller barnbarn´, för dom bor i USA i så fall!! <33 HOPPAS HOPPAS HOPPAAAS!! ska ta reda på det där senare!! <33
2. Jag har beställt coldplay biljetter!!! <33 jag min mamma, min kusins mamma och min kusse ska gå i Augusti!!, haha det avr dom som först betällde, då ville jag oxå gå, och då tänkte mamma att eftersom hon inte hade träffat min kuins mamma på jätte länge så ville hon oxå gå, haha, så det blir väl förmodligen att jag och Erika (
www.blueberrypie.blogg.se ) står tsm, och mamma och hennes mamma står tsm XD =) =) Det blir KUUUL!!!!!!!!<33
3. Jag ska vara med Emma lite senare!! Hennes föräldrar ska bort, så då ska jag vara hos henne ett tag, även fasj jag typ är "sjuk", ingen feber eller så, men sjuk ändå XD =P
4. Imorrn ska Emmas mamma förmådligen klippa mig, och slinga mitt hår =) =), inte SUPER speciellt, men ändå, är glaad!! XD =) =)

Så det var det!! =) =) Tänk att från att vara jätte arg, till att vara HUR GLAD SOM HEEEELST!! <3333
Coolt va!? XDXD Haha *not*

Jaja, nu ska jag fortsätta vara lycklig i min ensamhet!!


  // Fridayyy


Kommentarer
Postat av: Daja

tjejen i den gula klänningen vann =)

2009-01-24 @ 17:33:21
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0