Tråååååkiiig daaag!!

Har haft en mycket tråkig dag idag, bara legat i sänge, vilat, och hoppats på att bli frisk, mår bättre, so i have some good news for you my friends XD kommer till skolan imorrn!! XD

Just nu ligger jag och tittar på A guy thing, den är feeeett konstig, fast ganska rolig. En rimantisk komedi, den hanldar om en kille som heter Paul, när han vaknar upp efter sin svensexa ligger det en främmande tjej bredvid honom. Paul förstår att han varit otrogen, och försöker dölja det under hela veckan, och svårare blir det eftersom tjejen ( Becky ) är kusin med hans blivande fru, och desutom blir han kär i henne oxå!! Vem ska han välja?? Det kommer han inte på förens det är försent, eller är det??

Låter den rolig?? då tycker jag ni ska se den, haha.

Jaja, nu ska jag gå och duscha och så.

Hörs imorrn!!


Hugs and kisses
Fridayy








Kommentarer
Postat av: Vanja

På laisings :)

2009-01-25 @ 20:06:21
URL: http://thelittlebluebird.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men videon fanns ju på internet xD

Kaninen är ju där uppe, typ en mil här i från :P



Seees

<3

2009-01-25 @ 22:10:44
Postat av: emmie

kollade också på den!! den var så bra_! <333333

2009-01-26 @ 07:21:54
URL: http://thelipgloss.blogg.se/
Postat av: S

Sv; Nej, jag tror inte det.. länkade bara till den officiella PRVCY hemsidan.

2009-01-26 @ 14:58:47
URL: http://laurenconrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0