Tjoolahopp!

Ja, känner att det blir många inlägg här! Men som ni kanske redan vet försöker jag hamna på "mest-aktiva" listan på blogg.se.
Får se hur det går!!

Just det, anledningen till att jag skriver igen är bara för, jag undrade om ni såg filmen world trade center, igår??
Jag tittade på den en stund, sen dog MIN TV, och då orkade jag inte gå ut till päronen, så ja, tittade inte på hela.
Men det är lite läskigt, jag har varit uppe där, och nu sett hur det kraschades, och sen har jag sett hur det ser ut nu, två stora hål, är man jobbar med att bygga upp 1 eller 2 nya torn.

Men läskigt, vi var uppe där samma år,  bara någon månad innan, det kraschades!!!

Kommer aldrig någosin åka upp i dom nya tornen som byggs!! Skulel seriöst få PANIK om jag märkte att allt bara rasade in!!
Och kanske hamna under allting, som dom dör poliserna gjorde, skulle få sån panik!! Särkilt eftersom jag har liiite kvalstrofobi!!

Jaja, nu MÅSTE jag gå och äta, är så hungrig så jag kan dö!!

skriver mer om en stund!!


  // Fridayy!!


Kommentarer
Postat av: Erika

sv: nej inte så mkt, dd? :P

2009-01-11 @ 10:49:46
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0