Skola, träning, läxor och mobil borta....

Hejsan bloggen!

Har hänt massor idag, varit i skoan där vi började med trååkigste fysiken!! Vi labbade, var med underbaraste Klara som gjorde allt mycket roligare, som vanligt!  <33
Slutade med idrott, var ju sjuk förra veckan då dom hade sagt att det var skridskor, och i Måndags sa våran ena idrotts lärare att vi skulle springa på spåret, så jag visste inte att det var skridskor, men lånade så jag åkte lite ändå!! Sen när jag skulle gå hem halkade jag, men fortsatte gå, när jag var hemma hittade jag inte min telefon, så jag gick tillbaka till platsen jag halkade på, och vad låg där?? Jo min mobil, men den funkar iaf!! Det är bäääst!! =) =) =)

Sen har jag tränat, var jätte rolig träning idag, och nu sitter jag här, har frtfarande varken duschat eller ätit, men gör läxor, och just det, har målat om naglarna, rosa glittrande blev det! =) Hade tänkt ha på min en rosa tröja imorrn så.... det blev rosa naglar oxå!! =) Sen har jag hittat en underbar rosa sidekick telefon, ska inte eller vill inte ha en sån eller nått, men den var fin och väääldigt billig!! 22 dollar!! herreguud, undrar om man kan ha den i svenska abonnemang... =/ =O

Just nu sitter jag här och gör "läxor" haha engelska, så j*vla lätt alltså!! Shiit, vad går vi i ettan eller?? Orden är typ kan du hjälpa mig, jag är ledsen, det gör inget, och sånt där!! Fatta easy alltså!!!

Egentligen, jag fattar inte vilket pund huvud som egentligen flyttar till Sverige, ja jag vet jag bor här men HATAR det!! Man måste ju gilla att bli blöt och frysa och att det är grått och kallt ute ALLTID!!! Om man nu har chansen att flytta till typ USA så varför i hela fridens namn väljer man att bo kvar HÄR då!!!??? Jag fattar inte, tänk att bo i Newport Beach precis utanför Los Angeles, sommar året runt och mmmmm, UNDERBART!! Längtar verkligen tills jag fyller 18, då säger jag bye bye Sweden!!! Och drar till Underbara USA!!! <3333

Aja, nu måste jag fortsätta med läxan, hörs imorrn!!!

Hugs and kisses all my friends!!
Fridayy




Kommentarer
Postat av: Johanna

DU och jag verkar ha samma planer inför "flyyat hemifrån grejen". JAg ska också dra till usa, Los Angeles, och bo där. Måste först hitta ett jobb men det är lätt fixat!:P

Då kan ju du och jag träffas :D

2009-02-03 @ 16:08:40
URL: http://thatisjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0