Sjuk, IGEN!!

Hejsan bloggen, förlåt för att jag inte bloggade igår, men det hanns inte med bara, eller jo egentligen, men orkade helt enkelt inte!!

Idag är jag sjuk IGEN!!, Har jätte ont i halsen och är jätte hostig, vet inte om det blir nån skola imorrn! Det är inte speciellt kul att ligga hemma i soffan och titta på dåliga program på TV, haha fast idag har jag typ bara sett The Hills!! =) <33
Det är ju isf roligare att vara i skolan med alla underbar kompisar!, Fast, ja, själva SKOLAN är itne speciellt kul... =/

jaja, har precis pluggat lite, har sexualkunskap läxa tills imorrn!!! Haha, har pluggat lite på det.
Sen tills på Torsdag har vi att göra klart SO, det är historia!!! HUR TRÅKIGT SOM HEEEEEEEEEEEEEELST!!!!!!!!!!!!

Nu ligger jag och tittar på OTH, ja, eller det är reklam just för tillfället, sååå ja
Sen väntar jag på att mamma ska komma hem oxå, med Strepsils, Jordgubb! =) =)

Åååh, guuud vad jag längtar tills Sommareeen!!!!!
Så himla sköönt om det blir typ 18-20 grader så man kan gå i fina sommar klänningar, fina skor och utan den jobbiga tunga tjocka jackan!!
Tänk, att kunna sitta ute i solen, och bli sådär alldeles fint, erfekt brun!!! och bara känna sig alldeles lycklig!!!!

Men nu har OTH börjat igen!! Så det ska jag nu titta på!!!

Hörs imorrn förmodligen!


  // Sick Friday




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0