Ojj då!

Godmorgon allihopa!!

Fick en kommentar att en fondation kostade 119, men jag sa ju att ajg inte riktigt visste =P Iaf, vakande vid 10 av att nån himla telefon försäljare ringde!!!!!!! Dom kan väl fatta att vi oxå har ett liv och vill sova längre än till 10 på ett lov!!!!! Herreguuud! Fast samtidigt får man ju skylla sig lite själv oxå, att man inte har lagt tills ig i det dät nix-registret eller vad det nu heter =P Så man ska inte vara otrevlig mot dom, som jag vet att många är!

Jaja, messa de med Jojo nyss, hon kommer nog att ta 11 bussen från rydbo, då kommer hon ju hit innan 12 iaf =)=)
Så nu måste jag verkligen gå upp om jag ska hinna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skriver mer sen, och om jag hittar USB-minnet ska jag lägga upp bilder oxå!!!


  // Morning F


Kommentarer
Postat av: S

Du gillar ju att va otrevlig mot dem. Vi har vart det tillsammans nån gång.

2009-01-06 @ 12:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0