Mycket att göra....?

Känner jag har har SÅÅÅÅÅ mycket att göra nu haha, *NOT*. Hade tänkt spendera restan av dagen in my lovely book!!!! Underbar, och helt fantastisk faktiskt, om ni inte har läst Twilight böckerna DOO THAATT!!!!!, den första heter om jag kunde drömma, om ni inte redan visste det XD

Ja, sen vill jag ladda ner Lipstick jungle oxå =) det är braaa!! =)

Vet inte om jag kommer orka läsa HELA kvällen, men men, annars tittar jag väl lite på The Hills!! <33 underbaraste!!

Hörs kanske senare!!

Hugs and kisses
Fridayy





Kommentarer
Postat av: S

Sv; På PRVCY's hemsida (kan inte länken utantill, haha), så har de kanske länkat till internetaffärer som säljer jeans därifrån. :) Har sett att vissa sidor gör det, men vet inte om just PRVCY gör det, men kanske :P

Om du vill hitta kläder som Lauren har eller liknande så gå in på http://www.singer22.com/laurenconrad.html :) Vet inte om man kan beställa från den sidan om man bor i Sverige, har inte tittat upp det, men kanske!

2009-01-27 @ 19:37:04
URL: http://laurenconrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0