Jojo, Joyo =P

Hejsan alla, och FÖRLÅÅÅT för dålig uppdatering under dagen!!!

Har varit inne iTäby C med Emma, Jojo, Och Matiss W =) det var kul, köpte en hög-midje-kjol, med ett skärp till på H&M för 149,50 :-, tror jag XD,en ny foundation, matte mouse på Lindex för 199:- tror jag att det var XD, ett par glansiga tights på Gina Tricot för 149 :-, sen förljde Jojo med mig hem där vi soelade lite sims XD och åt middag, nu har hon typ precis åkt hem och jag sitter uppkrupen i soffan och tittar på 13 snart 30 på TV3 =) har sett den en gpng, men den är rätt bra så jag tittar igen, och deutom har jag inte så  mycket annat för mig så ja, det blev att titta på den igen =)=)

Imorrn kommer Jojo igen!!!=)=) det blir kul =)=), eftersom vi inte skulle sy klänningen sover hon inte här, men hon kommer ju imorrn igen =)=) Vet inte riktigt  vad vi ska göra, men vi hittar säkert på nått kul =)=)

Just det, lovade ju att lägga upp bilder från nyår, och så, men hittar inte USB-minnet!!!!!!!! Så det får bli när jag hittar det, Lovar!

Vad har ni gort idag då??

Hoppas ni har haft en underbar dag!!!


 // Fridaa

Kommentarer
Postat av: Matilda

jodå, jag mår bra! Hur mår du??

Ha det bra!! <33

2009-01-05 @ 23:51:44
URL: http://tindrariregnet.blogg.se/
Postat av: Ä

annars så kostar foundationen 119 ?

2009-01-06 @ 10:20:42
Postat av: Martina

åh tack! följ gärna min blogg på bloglovin.com! :D

2009-01-06 @ 19:04:10
URL: http://reeadmymind.blogg.se/
Postat av: M a r t i n a

synd, för det är smidigare med bloglovin tycker jag. det har typ tagit över min vardag haha xD och om du följer min blogg där hjälper du mig också att få fler läsare (a)

2009-01-06 @ 21:22:45
URL: http://reeadmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0