Jahaa

Har inget bättre för mig så tänkte lägga upp lite bilder och så, om jga har några roliga, jo just det, har några från igår när jag var med Deniz!


Vi gorde toast, min är längst till höger, utan ost =P XD


Hon har väsrta coola kaninen som är kopplad till hennes blogg, om man skriver nått på hennes blogg läser den upp det samtidigt som den snurrar på öronen =) =)

Tänkte installera Photoshop Elements nu, och läsa instrukitonsboken, 226 sidor på Eneglska!!!!! Shiit, kommer inte klara det, men men, får försöka så gott jag kan!!

När jag har läsrt mig det kommer det bli mycket finare bilder här!!


  // Fridayy!!




Kommentarer
Postat av: Marcus

Fyfan va äckliga toast. För brända. Ful blogg också. Fixa till designgngnnenenn

2009-01-10 @ 21:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0