JAAAA!!!!!!!!!

JAAAAA, jag hittade sladden!!!

Så nu blir det ltie bilder från när jag var ute och gick!! =) =) =)


Vi gick förbi stranden på Eriskö, så här fint var det där =) Tyckte bilden blev rätt cool! Eller vad säger ni??




Sibel verkade oxå tycka att det var rätt skönt, an bara satt och titta en stund!



Han tog en pinne som var större än han själv!! HAHA!!!



Sen lekte vi lite i snön, och det tyckte ahn var JÄTTE kul!!!

Japp!!

Nu gäller det bara att hitta USB-minnet så ni kan få se kamera-bilderna oxå!!

Allt för nu, ses om en stund!!


  // Friiidayy






Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv : "Vi hade tur med vädret i alla fall igen" nåt sånt hetta den . Jag tror inte att den är så bra .. Men roligt att hitta p* nåt annat när man bor lite ute på landet : )

2009-01-07 @ 16:05:11
URL: http://carolinemode.blogg.se/
Postat av: Frida Carolin

hej, asså hos mig är det en dm is och det är as många som äker skidor och så :) Är det vatten vid Eriksö?

puss

2009-01-08 @ 17:40:32
URL: http://fridacarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0