JA JA JA JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAAAAA, JAG HITTADE USB-MINNET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så här kommer bilderna från Nyår!


En bild av alla dessa fyrverkerier =), tyckte den var cool! =)=)



Tyckte den här blev rätt col oxå, ser ni att det är två fyrverkerier?? Lite coolt =P XD

Har MASSA andra bilder på fyrkverkerier, men lägger bara upp dom här två, för det kommer fler bilder, som INTE har med nyår att göra =)=) Lite gammla bilder, men har inte orkat laggt upp på ett tag, sen har ju USB-minnet varit borta oxå! =(

Just det lovade att lägga upp bilder från när jag köpte min adidas tröja och mössan och det där, nnan vi åkte till fjällen =P XD Så här kommer dom!




Det svarta med rosa text är ett nattlinne, bara så ni vet =P XD och är bara några storlekar förstor =P XD ( Älskar att sova i STORA saker! =P XD)

Ska se om det finns fler bilder....



Åh just det! Det var jätte fint när vi åkte hem, -34 tror jag att det var, och jätte fint på fjället!!

Ska se nu, kan finnas fler bilder.....


Nepp! Inte vad jag hittar nu iaf! Kommer iaf bli mycket bättre med bilder nu hoppas jag!!

Kanske skriver mer senare!! Annars hörs vi imorrn då jag säkert kommer hinna mörgonblogga för en gångskull!, ska till tandläkaren vid 9.10 så ska inte till skolan på mogonen, så då kommer jag säkert hinna!!

Krams på er alla underbaraste läsare, och just det, lovar att försöka fixa lite fler tävlingar oxå!!!


  // F




Kommentarer
Postat av: EMMIE

haha inte om man inte har rätt ögonskugga även fast jag har miljoner



puss <3

2009-01-07 @ 18:01:39
URL: http://emmiegerling.blogg.se/
Postat av: Deniz

Sköt ni raketer så tidigt på morgonen?? Vi sköt slut på alla på tolvslaget xD xD Sees :D

2009-01-07 @ 19:10:51
URL: http://deniz.liebert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0