Hooome!

Hemma!

Somsagt såg jag filmen Australia =) den var väl bra =)
Men vääälidgt lång, nästan 3 timmar, eller ja 2 timmar och 45 min!

Blev glad nyss när jag såg min statistik, 82 besökare, hihi inte SUPER mycket, om man jämför med alla STOOORA bloggare, men mycket för mig! =) =)

Ååååh, är såååå trött, vilket i och för sig är bra! då kommer jag säkert kunna somna inatt i alla fall!!! =) =) =D =D =D =D

jaja, kommer nog inte lägga upp nått mer idag!
Så det betyder alltså att vi hörs imorrn!! =) =) =)

Kommer dock inte att morgonblogga, då jag börgar som vanligt, men vi hörs ju så fort jag kommer hem ifrån skolan, och just det, imorrn är det träning! =), egentligen tycker jag nästan att det är roligare att träna själv, inget fel på tränaren eller så, det är bara det att det känns mycket bättre att ut ohc springa själv, man har ingen som tjatar på en att man ska springa snabbar, och att man inte försöker allt man kan, FAST man gör det och så, så EGENTLIGEN är det roligare, fast det är kul att träna i grupp oxå, med kompisar och så! =) =) Så det är lite både och.

Aja, hörs imorrn!!


  // Fridaa



Kommentarer
Postat av: Katja

Jag tyckte också den var väldigt lång!

2009-01-11 @ 21:55:20
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Skellefte tjejerna ♥

Snygg blogg!

ställ gärna en fråga i våran frågestund =)

kram

2009-01-11 @ 21:56:41
URL: http://skelleftemotell.blogg.se/
Postat av: Erica,

svar: direkt under inställningar ligger det =)



Australia var bra den =)

2009-01-11 @ 23:30:10
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0