Hemma igen!

Såja, nu är jag hemma igen, det var sönt att vara ute och gå, så himla söt hund!!!
Den är 8 år, men veter sig som en lite valp!

Tog ltie bilder, men SÅKLART hittar jag inte sladden till mobilen nu!!!

Men det var rätt kul, för han tog en jätte stor pinne, som var längre än han själv, så han hade jätte svårt att bära den, och gick ich nivglade hit och dit!, det såg jätte roligt ut, men han ville absolut INTE släppa den och bara morrade om man ville ta den ifrån han, haha, så man var tvungen att muta han med godis, och då funkade det såklart!!!!

Sen lekte vi lite i snön, jag kastade snö, och han haoopde rakt upp!, hahahahahaha, det såg HUR kul ut som helst!! haha!!!!

Jaja, ni får se bilderna när jag hittar sladden!!!

Känner mig välidigt flitig iaf, för när jag kom hem bädade jag först rent helt själv i sängen! Första gången någonsin, sen plockade jag ur och i diskmaskinen, innan jag lagade lite makaroner och Köttbullar! Visst är jag duktigt!

Just nu sitter jag och tiitar på Desperate Houswives =)=) Det är bra! =)=)

Vad har ni gort änsålänge då??


  // F


Kommentarer
Postat av: MOA

sv: nej, bara ta det lugnt och sådär :) orkar inte någonting annat idag, har småångest för skolan. dudå? :)

2009-01-07 @ 15:04:13
URL: http://moaswalliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0