Hejsan

Kom hem ifrån skolan vid typ runt 3 tror jag, kolláde såklart posten, och vet ni vad jag hittade där!!! Om inte.....
NEW MOOOOOONN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3333 unerbart ju!!, Börgade läsa lite, har kommit underfund med att det kommer nog ta ett tag för mig att läsa den, speciellt eftersom detn är på engelska! Haha, men det är alltid kul!! =) =)

Sen var det pianoo för första gången denna tremin, vid halv 5 efter det åkte vi ner på stan och handlade lite food, today ska vi äta schnitzel med fullkorns makaroner! =) =) GOTT!!! Och nu hamnade jag här,

Hörs later!! Nu ska jag läsa some New Moon!!

Bye bye my dear friends!! Se you later!!

Hugs and kisses
Fridayy




Kommentarer
Postat av: Deniz

Haha, det blev mkt engelska där i slutet :P



Ses imorrn lilla söt-filur



(OMG, "filur" is back)

2009-01-26 @ 21:47:40
URL: http://deniz.liebert.se
Postat av: Anomnym

Ähh... Du asså jag är inte den som brukar rätta folk med sin stavning men BÖRJA stvas med ett J... var bara tvungen att säga det. Ta inte illa upp bara... //Anomnym

2009-01-27 @ 15:12:17
URL: http://anonym.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gmn.

Kan inte jag få låna den när du har läst den??

Skulle så gärna vilja göra det!

Jag tycker att det är roligt näör böckerna är på engelska. Då får man se mer hur författaren utrycker sig och inte så som alla översättare tror att han/hon gör. SKulle vara jätte snällt om du kunde låna ut dne till mig!

Luv Yaa! //johanna

2009-01-27 @ 22:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0