Hata, hata, HATAA!

Asså GUUUUUD vad jag haatar att vara sjuuuk!!!! Det finns typ inget att göra och man har bara ont och mår dåligt!! Jag har jätte ont i halsen och är snuvig och hostig och nyser HELA tiden, det är as jobbigt för det könns som om jag ska nysa alltså på riktigt hela tiden 24/7 verkligen, men ibland kommer det inga nysar!!! Fatta jooooobiiigigiggiggittttTT!!!!!!! HELP ME!!!
ÅÅåååh, Micha fyllde ju år förra veckan, ja exakt en vecka *nyyyyyyyyyyyyyyyyyys* sedan fakiskt, och idag ska hon ha hembjudning på fika!!! o
hoppas hoppas *nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys* hoppaaaaas jag mår bättre vid typ tre, halkv fyra där för då kan jag gå dit en stund!!! Hoppas hoppas hoppaaaaassss!!!

jaja, vi hörs lite senare, för nu  *nyyyyyyyyyyyyyys* ska jag göra nått så kul som............... ni kommer dö av avunsjuka av det super duper mega matcho roliga jag ska göra!!
Jo nämligen

HA TRÅÅÅÅÅÅKIIIIGGTT!!!!!!!!!!!!

*nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys*
Ja ni märker ju själva hur mkt jag nyser!!!!! Shit asså!!

♥ 
  // Friday *nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys*


Kommentarer
Postat av: klara

Vår nya So-läxa var att läsa några sidor i religion-boken. Men du var ändå inte i skolan så det spelar ingen roll. Bli frisk nu! <3

2009-01-23 @ 20:07:24
URL: http://jordgubbsmelon.blogg.se/
Postat av: mimmi

Ja förstår det :) vad ska du hitta på ikväll då?! kram

2009-01-23 @ 20:08:08
URL: http://mimmishl.blogg.se/
Postat av: malin

näää stackare gumman! Låter inte alls kul. Nu får du ta någon mirakelmedecin och bli FRISK som en nötkärna =) Många krya på dig kramar från lilla mig <3

2009-01-25 @ 14:03:04
URL: http://mgullstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0