Haha, rolig sak!!

Hittade en rolig sak på http://www.thelipgloss.blogg.se/ ( emmies blogg ) ett roligt litet test!!


vad är din mentala ålder ?

[ ] Vet hur man kokar kaffe
[ ] Tvättar kläder själv
[x] Kan laga mat själv
[ ] Tycker att politik är spännande
[ ] Mina föräldrar och morföräldrar är mer intressantare än mina vänner

Total: 1


[x] Går i skolan alla veckodagar
[ ] Har en penna med mig överallt
[ ] Har aldrig fått kvarsittning
[X] Har sett talkshows
[ ] Vet vad nonchalant betyder utan att slå upp det
[X] Dricker kaffe/té minst en gång i veckan

Total: 3


[x] Vet hur man startar en diskmaskin
[x] Kan räkna till tio på ett annat språk
[X] När jag säger att jag ska göra något, så gör jag det
[x] Föräldrarna litar på mig
[x] Kan klippa gräset (vet inte, men det kan jag säkert!!)
[x] Kan få vuxna att skratta utan att säga något dumt
[ ] Kommer ihåg att vattna blommorna
[x] Pluggar när jag borde (oftast iaf!)
[/] Lyssnar och tar till mig på lektioner
[ ] Kommer ihåg att mata djuren

Total: 7 ½

[x] Kan stava till skicklighet utan att slå upp det
[x] Kan städa upp efter mig själv
[ ] Det första jag gör när jag vaknar är att dricka en cola light
[X] Kan gå till affären utan att köpa något jag inte behöver
[x] Förstår skämt första gången jag hör dom ( för det mesta iaf!)
[x] Kan skriva snabbt på tangentbordet

Total: 5


[ ] Har kommit på att vädret ändras varje timme
[X] Kan se på någon het utan att tänka på sex
[ ] Har kommit på att man måste vara 20 för att få ett jobb och tas på allvar
[x] Kan läsa ut en bok

Total : 2


Din mentala ålder är:  18 ½ ( coolt va! XD)

Min verkliga ålder är: snart 13

Haha, kul va!? prova själva och kommentera gärna sen hur gammla ni blev!! ( ni får gäääärna länka till mig och ni lägger upp den på bloggen XD =P XD =P XD XD XD ) hihi

Lycka till dårå!!

Love
Fridayy!





                                                                             


Kommentarer
Postat av: Johanna

det är lungt frida! Jag övereagerade lite för mkt.

De är bara det att jag blev dur på en viss person.

Bry dig inte om det :P

Japp vi ses nog snart. //Johanna

2009-01-25 @ 16:58:35
URL: http://thatisjustme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0