Godmorgon!

Godmorgon på er alla underbara underbara underbara läsare!!!!!!

Vaknade vid typ 9 av att telefonen ringde =P XD inte alls speciellt kul med tanke på att jag inte kunde sova inatt! =(=(, men det har blivit rätt vanligt ii mitt liv, kan nästan aldrig sova!!! Nån som vet nått bra tips på att kunna somna bättre??
Har försökt laddat ner The sims 2 nattliv på utorrent, och den har gått till 100% och allt, men nu vet jag inte hur man spelar!!! Det är jätte konstigt!!! Om nån vet så snälllaaa förklara för mig!!!! Men när den hade gått till 100% tog jag på Remove, det kanske inte var så smart? eller?? Jaja, snälla någon förklara hur man gör!!

Vad ska jag göra idag då??
Vet inte, inte så mycket tror jag, hade tängt ut och gå lite, har ont i halsen så kan inte ut och springa, tänkte gå upp och se om hunden är hemma, (ni som har läst min blogg tidigare vet att det är en  hund jag får gå ut och gå med när jag vill ), tycker det är så otroligt mysigt att gå ut och gå med hundar!!
Just det, skulle ju bädda ur min säng oxå =P XD, har börgat tycka det är ganska kul att städa faktiskt! =P XD Jag vet det är helt otroligt!! För egentligen ska det ju inte vara kul,men jaja, jag e lite udda =P XD

Vad ska ni göra idag då??

Hoppas ni får en bra dag, och hittar på nått kul!!

Hörs senare!!

Kram på er!


 // Friday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0