Friday

Hello bloggen!!

Idag är det Fredag om någon har missat det, gillar Fredagar, var lite nere idag bara, E ska ju förmodligen byta skola, mitt liv kommer gå under!!! Vem ska jag vara med!!?? Klara har ju börjat vara mer och mer med Deniz och mindre och mindre med oss, varför?? Men deklart alla kan ju vara med alla. Men iaf hoppas INTE hon byter, kah lovar att vi inte kommer fortsätta vara kompisar om hon slutar, men vi MÅSTE fortsätta vara kompisar!!!

Aja, sitter här och tittar på Hjälp! haha var roligare förra året men e ganska kul nu med!!

Aja nu ska jag gå!!

Hugs and kisses
Fridayy, Friday




Kommentarer
Postat av: Deniz

Såklart du och "E" skulle hålla ihop även om hon bytte skola!! Ni är ju typ ihopväxta xD SOm jag och norea, vi har ALDRIG gått i samma skola innan nu och vi går inte ens i samma skola. Så jag tror det är chill med dig och "E" :D

Och klara har varit med mig i typ två dar, inte så mkt ju! Du behöver inte oroa dig, du är ju typ populärast i klassen! :)



Seees :P

2009-01-30 @ 22:01:17
URL: http://deniz.liebert.se
Postat av: emmie

SV: jag vet jag försöker att int ta illa upp, men det är ganksa svårt. iaf men jag ska vara med elin och jojo i stockholm idag, så det går inte om du inte vill vara med förstås.



love you now and forever

2009-01-31 @ 09:16:03
Postat av: klara

Emma får inte sluta! Då kommer jag börja gråta! Och sorry, men jag är bara med deniz ibland för att du och Emma typ går iväg, då orkar jag ju inte direkt springa efter. Men jag tycker att man kan ju vara med vem som helst bara ingen blir ensam. <33



PUUSSS & KRAMM!

2009-01-31 @ 14:28:09
URL: http://jordgubbsmelon.blogg.se/
Postat av: malin

nej du kommer klara dig, ditt liv kommer inte att gå under!!! Klart ni kommer fortsätta att hålla kontakten och vara kompisar.



Hoppas du har haft en dag annars?

Kraaaam

2009-02-01 @ 16:23:23
URL: http://mgullstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0