Det visste ni INTE!! =)

Haha, jag sov hos Emma inatt =), Deniz sov oxå där.
Vi var ute ett tag, inte jätte länge för jag är ju jätte förkyld och det var jätte blött, så man blev jätte blöt om fötterna, men vi han iaf köpa Red Bull!!!! =) =) Haha, blev feeeeeeeett flumm av det!!!! Och det gjorde ju såklart att jag inte kunde sova haha, låg vaken till typ halv 4 eller halv fem kommer inte ihåg, men vaknade vid hhalv elva så det var ju lungt!! =) =)
Först när jag kom till emma var det bara hon och jag, då tittade vi på systrar i jeans andra sommaren, där var både Blake Lively från Gossip Girl med, och ni vet Rory från Gillmorde Girls, och ni vet hon America Fererra ifrån Uggly Betty, ni vet hon som spelar "Uggly Betty" sen var det en till, för ni som har läst böckerna eller så, vet ju att dom är fyra, hon andra var oxå rätt käng tror jag, har sett henen ifrån någon annan film eller serie men kommer inte ihåg vilken, iaf sen är hon ifrån cheetah girls, ni kanske inte har sett den, men iaf en utav tjejerna därifrån var med en jätte kort stund!! Shiit, jätte många kända människor!!
Sen gick vi ut och då ringde vi först Emmie ( www.thelipgloss.blogg.se ) och undrade om hon ville vara med, men hon vågade inte, för när hon hade varit hos Micha på fika hade dom promt velat titta på en skräckfilm, och lämnat en person utanför som ABSOLUUUT inte ville titta på det, men men, så hon var jätte rädd för den där thomas, ( dom tittade på bernhemmet tror jag att det var ), så hon vågade inte följa med oss ut. Då ringde vi till Deniz och hon ville!! =) =) Så då var hon med oss, och sov hos Emma hon oxå =) =)

Sen gick vi hem till Emma och tittade på lite filmer, först tittade vi på another cinderella story, den var bra, sen skulle vi titta på John Tucker must Die, men den hackade så vi slutade titta på den, och tittade istället på Fast and forious den var bra, fast vi såg färdigt på den i morse för klockan blev typ kvart i 2 när hennes föräldrar kom hem, så då tittade vi färdigt på den senare =) men den var iaf bra.


Så nu vet ni lite var jag har gjort det senaste dygnet, haha


nu ligger jag bara och vilar, är jätte förkyld och vill itne bli sjuk igen, så jag har inget annat val än att bara ligga här och vila.


Nu ska jag nog titta på mission impossible 3, elelr på the hills, eller läsa gossip girl eller...... jag vet inte riktigt, men nått blir det väl iaf!!


Allt för nu dårå!!


Hörs säkert senare idag, annars hörs vi imorrn!!!



  // Fridayyy






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0