Deniiiz!

Hejsan allihopa!

FÖRLÅT för att jag inte slrev mer igår, men hade fatktiskt skrivit en hel massa, men sen slutade internet att fungera mitt i alltihop, så då bara försvann det!!

Sitter hemma hos Deniz just nu, äter toast och dricker Kanel/äppel te! Det var GOTT!!

Lägger upp biler när jag komemr hem!, hon ska sova hos mig! =) =), ja eller om internet funkar, annars blir det inget mer bloggande idag! Men HOPPAS! Annars kommer jag seriöst DÖÖÖ!!!!!!

Hon håller på att packa lite nu, ska se om hon behöver hjälp!

Och tack, tack, TACK, för alla fina kommentarer jag har fått ,blir verkligen glad!!
Fortsätt så!

Och just det, fick en kommentasr om att hon tyckte att jag skulle skriva vardagsbetraktelser, vet dock inte var det är =P XD, men frågade och hon sa att det var typ hur man såg på saker och ting i vardagne så det kommer jag srkiva lite om oxå! XD

Nån vardagsbetraktelse då... hm......

Ska tänka lite.....

Har varit i skolan idag, sååå trååååkigttttt!! mitt VÄRSTA!!!!
Första OCH sissta lektionen var SO!, just nu håller vi på med historia, just det, en vardagsbetraktelse kom jag på nu!, Varför behöver man kunna historia!!?? jag menar om typ 100000000000000000000 år kommer VI vara historia så varför läsa om vad som hänt för 20000000000000000000000000 år sen, jag menar det kommer ju knappast behövas att kunna historia när vi ska börga jobba och så!

Jaja, vad tycker ni??

Vet inte riktigt om det var en vardagsbetraktelse, men tror det =P XD =S....

Jaja, hörs senare!

Hoppas ni har haft den bästa dagen!


  // Fridaaayy!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill gärna se töntiga lets dance så får väl kolla på det, haha, dudå? :=)

2009-01-09 @ 17:10:37
URL: http://surasani.blogg.se/
Postat av: malin

Ja tycker också att det var onödigt med historia när jag gick i plugget. Men lärarna ser väl det som en såndär sak att det är bra att kunna. Allmänbildning, lr hur fan det heter. Jag personligen tycker, om man är så jäkla intresserad av so/historia så får man väl läsa det. Man borde få välja,om man vill läsa kursen eller inte.. Aja skitsamma!!



jag har haft en jättebra dag (läs mer om det på min blogg)



Ha en trevlig kväll, kram

2009-01-09 @ 17:27:52
URL: http://mgullstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0