Blä!!

Orkade inte göra lösnaglar, så valde att måla dom i min fina oranga färg sitället! =) =)

Och så här blev det!!.....


Vet inte om jag kanske ska sätta på nån fin pärla eller nått oxå =)



Jaja, jag vet, det ser inte så orange ut, men det är det!!
Om ni har läst ltie tidigare inlähh vet ni att jag inte hittar USB-minnet så kan itne ta kort med min kamera, så bilderna blir inte så jätte bra =/ jaja, hoppas att jag hittar den snart iaf!!

Pratade med Mamma nyss, hon skulle hyra nån film som vi skulle titta på =) =) Just det! Då kan jag ju ringa henne och be henne köpa lite goda saker att äta, intte godis dårå, typ mango och melon och sånt =) =)
Just det! har ju inte berättat mitt nyårslöfte!!
Det kommer här!

1. Leva nyttigare, typ äta mer frukter och mindre godis och sånt, och tänka ltie mer på vad jag äter, så typ inte t ex ypughurt med massa socker och sånt, utan istället vanlig fil med nån god sylt på eller nått, t ex.

2. Bli en "bättre" människa, jag känner att förra terminen iaf, har jag nte varit riktigt samma människa, förut var jag ju snällare =/, medans nu har jag mest bara hängt med i strömmen och inte ritigt tänkt på vad jag har gjort och vad just JAG vill, utan bara vad alla andra vill, så det hade jag tänkt att ädnra lite på! För jag har kommit på att man kommer alltid längst på att vara snäll, och vara den man är!!, så tänk på det alla!!! och gör som ni vill och låt er inte bara göra som nån annan vill hela tiden, sen måste man ju ge med sig lite, men inte BARA göra som nån annan vill! (ni som känner mig får säga om det blir någon änring =P XD)

Det var dom!!, kan ha glömt nått fast tror inte det!

Sitter just nu och tittar på OTH på TV, så det är dom "gamla" avsnitten, har sätt det iaf, men det är bra iaf! =)=)

Skriver lite mer senare!!


  // Fridaaaaay!



Kommentarer
Postat av: katrin

Re: de e inte riktigt en bok, de e typ ett "utkast" som stephanie meyer skrev, men den e inte klar än.. de e twilight.. men från edwards perspektiv ;)



Nästa film, aka new moon kommer ut i november i år :) och jag vet inte riktigt när twilight kommer ut så man kan köpa den -) men de kan inte va så länge kvar :) har du sett den?*



nu kollar jag på the hills ;) sj?

2009-01-07 @ 17:02:20
URL: http://katrin.blogg.se/
Postat av: Ida

Fin färg=)

2009-01-10 @ 16:20:01
URL: http://festizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0