Arg arg aaaarrrggg!!!

Jag är såååå himla arg!! Jaghar ingen feber idag vilket är super bra, och då var såklart min första tanke "JA! då kan jag ju sova hos emma!!!" men nej, det fick jag såklart inte, nej för jag hade haft 39 graders feber igår!!! Men hallå, idag har jag ju ingen feber!!!! Nej, men det hade jag inte igår förmiddag heller så jag får inte sova där!!!! ARG ARG AAARRRGG, jag skulle göra VAD SOM HELST för att kanske bli sjuk nästa vecka i stället, den här veckan händer det ju så HIMLA mycket kul!!! Igår skulle jag på födelsedags fika hos Micha, men nej jag var sjuk, och idag skulle jag sova hos Emma med Klara och Deniz, men nej jag hade feber igår!!!! Känner mig SÅÅÅÅÅÅÅ mobbad måste vara hemma och "ta det lungt" medans alla andra kan vara tsm och ha kul!!!! GAAHHH!! AARRGHHH! Nån som vill komma hit och göra mig sällskap??

Och mamma var såklart tvungen att åka till mormor som fyller år idag!! Shiit jag hade ju kunnat följt med!!!, men varför var hon tvungen att åka nu, det är mysigt att ha en mamma som tar hand om en när man är sjuk!! men nej hon var tvungen att åka, och pappa, hahaha, han är inte det minsta hjälpsam när det gäller det här med när man är sjuk, huhu.....

Kommer säkert skriva mer idag iaf!!

Ha d så kul idag!!


  // Fridayy







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0