Underbaaart!

Hejsan alla!!

Idag var jag inne i täby med Emma =) Handlade inmte speciellt mykcet, ett mörk rött och ett mörk lila nagellack XD
Emma köpte desto mera dårå, mycket fint!! =) =)

Är lite lycklig, ni vet ju att E skulle byta skola och allt det dära, jag har tagit reda på en massa bra saker med den där skolan, så jag kanske oxå ska börja där, om jag kommer in vill säga!! =)

Iaf har tränat lite nu och ska dushca och äta och måla naglarna och.... ja en massa saker helt enkelt, hörs imorrn alla mina kycklingar!! XD

Hugs And Kisses!
Fridayy







Kommentarer
Postat av: anonym

vem ska byta skola och vart ska du byta i så fall ?



kram.

2009-02-04 @ 10:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0