Pictures

Ja, sådär nu har jag hämtat kameran, så nu det bilder!! Och inte lite bilder.....


Dagens outfit:
Svart linne: JC
Turkost linne: Gina Tricot
svarta leggings: Gina Tricot
Väska: H&M

vad tycker ni, fult? fint?


Elise ville inte vara med på bild medans jag posar för fullt! Hah


I vänat på lektion....


Klara ville INTE att jag skulle fota den fina fina hästen!! Haha Klara du är bara FÖR underbar!! <333


Ja, precis, fick INTE fotta...


Hah, där kom jag undan, fick iaf EN hel bild på bilden, eh... ja preics... hah!


Hade lite tråkigt på musiken...


...Det hade nog Klara oxå!


Sen åt vi, eh ja, god? mat, nej inte speciellt, blää!!


Fotografen Klara är i full gång!!
Ser ni hela äckligheten i det här liksom!! Ush, fy och bläää!!


Ja, somsagt i full gång! XD

Så där ja!! Lite bilder, hah, som jag sa!!

Nu ska jag nog logga ut härifrån och titta på beverly hills!!! innan pianot bärjar vill säga!! Hörs senare!! Under tiden, snälla kan ni hjälpa mig att komma på nått bra namn på blogg?? ett bra nu, tack!!

Hugs and kisses
Fridayy


Kommentarer
Postat av: malin

härligt med bilder =)

snygg väska du har!!



kramis

2009-02-16 @ 15:51:33
URL: http://mgullstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0