Huvudvärk och tegalning!!

Hejsan bloggen!

Har kommit hem från skolan nu, vi dansade bort träslöjden!! =) =) UNDERBART!! Jag vet inte om jag har sagt det, men jag Liza, Sarah, Deniz, Klara, Michelle, Emmie, Elise ska dansa på storsamlingen på Fredag, vi ska dansa till jag vill vara din Margareta bara för det är en tradition i våran skola att man några ska göra det efter alla hjärtans dag!! Vi ska dansa med Tove, Maria, Nelly och Amanda ifrån nian, det blir kul! och jag kan dansen iaf!!

Har iaf kommit hem nu somsagt och sitter uppkrupen i sängen med en rostad macka och svart vinbärs te med en enorm huvudvärk!! Hemskt va!!?? Just det, lovade ju lite bilder, och det kommer ska ni se!!, ska bara gå och hämta min kamera, vänta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0