Hur dum får man bli egentligen!!

Hejsan alla

Har inte skrivit på ett tag nu men iaf...
Har fått en till anonym kommentar där det står så här: Var glad att du får kommentarer
Vet inte riktigt vad jag ska säga..... vet inte vem det är som har skrivit det men tycker bara tt det var otroligt dumt skrivet iaf, jag menar känns det verkligen bättre när man har skrivit nått sånt till nån?? Undrar bara, för JAG skulle iaf få lite dåligt samvete, som alltid om jag har varit taskig mot nån!!

Aja, nu ska jag lägga mig tror jag är oerhört trött!!

Hugs and kisses
Fridayy

Kommentarer
Postat av: malin

åå man blir så arg på såna där onödiga kommentarer!!!!



Kul att du är tillbaka iallafall. Hur är det med dig?

Kram söt

2009-02-08 @ 22:18:35
URL: http://mgullstrand.blogg.se/
Postat av: emmie

jag får också anonyma kommentarer hela tiden på min blogg, det är nån avendsjuk jävel som inte har nått liv, jag raderar dom alltid,

håll ut gumman , vi ska hitta den jäveln! <33



kramisar

2009-02-09 @ 07:17:36
URL: http://thelipgloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0