Hallåå vad har jag sagt om anonymt!!

Hej alla, är lite sur just nu!! Fick en anonym kommentar som det inte gick att klicka på så att det kom fram dens blogg/hemsida eller nått!!!!! JAG HAR JU SAGT ATT JAG INTE VILL HA ANONYMA KOMMENTARER!!! DÅ KOMMER JAG INTE LÄSA DOM!!!! SÅ SLUTA SKRIV ANONYMA KOMMENTARER!!!  Det dumma var ju att det var en fråga oxå, och hur dum tror dom att jag är "vilken skola ska du byta till isf?" och det är en anonym kommentar, hah, det kan ju vara vem f*n som helst ju!!! Så förlåt, med fråga kommentaren och skriv ditt riktigt namn och blogg eller om du är medlem på nån hemsida TACK!!!!

Hugs and kisses
Fridayy




Kommentarer
Postat av: S

Sv; Har kikat lite, men har inte hittat så mycket. Hittade den här sidan: http://www.shopstyle.com/browse/jeans/Prvcy , men vet inte om de skickar till Sverige. Men sån information står alltid på sidan någonstans.

Men har skickat ett mail till PRVCY och frågade om man vart man kan köpa deras jeans på internet och förhoppningsvis så kommer de att svara inom några dar! :)



Och det med Myspace, man måste nog vara minst 14 (eller så kanske det är 13) år för att bli medlem, eller kanske äldre, jag kommer inte ihåg, haha. Men vet inte annars vad det kan bero på.. det borde gå att bli medlem. Skicka annars ett mail till Myspace och säg att du har problem med att bli medlem.

2009-02-06 @ 19:00:56
URL: http://laurenconrad.blogg.se/
Postat av: Frida Carolin

Det kan ha varit min komentar ... min dator är lite konstig när jag kommenterar ... Men nu ser du väl min blogg ??

Malin berättade just att Emma ska börja i ennes klass i danderyd xD

Hah, samma skola som jag :P



kram Frida

2009-02-07 @ 10:26:50
URL: http://fridacarolin.blogg.se/
Postat av: Anonym

var glad att du får komentarer överhuvudtaget..

2009-02-08 @ 10:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0