GAAHH!

Blev ett inlägg till iaf!! Men är så himla AAARRGG!!! När jag startade datorn var bakrunden helt blå, alltså inget bild på LC som det brukar vara, men jag tänkte att "Jaja, det är säkert bara nu" och loggade in på bloggen, nu har jag tittat lite och sett att ALLA mina bilder jag någonsin HEMSKT!! Alltså alla bilder ifrån förra mobilen ifrån kameran ALLT, och jag har ju tagit bort dom ifrån kameran bara för att dom finns på datorn medn nu gör dom inte det längre!!! VAD HAR HÄNT!!??

Nu ska jag fortsätta sörja, sen ska jag duscha och allt det dära!

Hug and kisses!!

Fridayy!




Kommentarer
Postat av: S

Sv; Måste ursäkta mig och säga förlåt för att jag inte har svarat på din kommentar. Skrev att jag skulle svara i din blogg i min egen blogg, men glömde helt bort det och kom och tänka på det innan idag när jag kom på att alla kommentarer osv var i rätt ordning. Men jag återkommer senare idag då jag har forskat lite om vart man kan få tag på såna jeans! :) Om du inte redan har klurat ut det själv.

2009-02-06 @ 03:12:14
URL: http://laurenconrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0