Tjenare =)

Kome nyss hem från Emmie, skulle sova hos henne, men har mått så sjukt illa typ hela dagen, ja eller i alla fall efter träningen =(
Vi körde skid"gång" först ett varv i spåret, sen upp och ner 10 ggr för en jäätte läng (och jobbig!) uppförsbacke. Då körde vi sprätande skidgång, alltså att man nästan som åker längskidor (eller springer) ssnabbt upp för en backe med stavar, det va kul =)

Igår skrev jag ju att jag skulle få min dator idag, men nej, själbklart glömde jag bort att säga till pappa vad mitt lösenord va, så när han snubben på datagrottan skulle installera det där virus skyddet kunde han inte komma in på datorn!!! hur klantig får man va!?!

Jag gick till Emmie typ vid halv 3 =P  hon kom och mötte mig vid statoil, sen skulle vi gå hem till henne, men precis vid trappan upp till hennes lägenthets länga kom det en fett läskig gammal gubbe ut ur trädet!! så vi fick gå on jätte omväg!!. men sen gick vi iaf upp till Emmie och lämnade mina saker sen åkte vi ner på stan och fikade på silltruten, jag tog ett glas varm chocklad med grädde, och Emmie en toast och varm choklad med grädde det var gott och mysigt =)
Se  tog vi busse upp til Ica, (det var för mörkt så vi vågade inte gå inte gå, läskiiiigt!! ), där mötte vi L, hon hade förändrats Fett mkt!!!!! Hon hade börgat röka och allt!! liksom tretton år och röker, vilket liv man kan ha, jaja, blev fett förvånad!

Nu kom iaf våra gäster.
Kan inte lägga upp nån bild idag, för jag glömde kameran hemma när jag cik till Emmie, och här hemma finns det ingenting att ta kort på.

<3



Kommentarer
Postat av: Deniz

Vem är L???

2008-11-02 @ 01:18:16
URL: http://deniz.liebert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0