Tada!

Hej =)

Har haft träning idag, kondition, det var kul! =)

F va inte där =S =/ undra vart hon är, och gör.... hmm.....

jaja, har nyss läst jojos blogg ( jryden.blogg.se ), super fin dikt hon skrev, jag kan fortfarande inte fatta att efter jullovet kommer jag inte kunna se henne varge dag!!!

Du ska bar veta det Johanna, varrge dag jag ser dig blir jag glad, du gör alltid så jag skrattar, du e underbar.

*snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyft*

Kommer gråta på julavslutningen, jag lovar!!

Jaja, får väl vara med henne mkt nu i koslan och så, tills hon slutar

Hoppas, hoppas, hoppas bara inte papprena kommer in till skolan hon ska börgai, för tidigt, för då kommer hon ju sluta tidigare!! ='(, men hoppas, hoppas, hoppas

Idag då, ja, gick med Emma och Klara till cafét idag, dom e f'*n oslagbara! Så jävla sköööna, ni e mina allra bästastesteste vänner, 4-ever!!

Vi spelade Guitar Hero, ( vi är inte så super duktiga, kör typ på medium, och det är SVÅRT!), men iv körde på expert, gissa hur det gick!? Inte alls bra, men vi hade super kul iaf, typ hoppa runt som tokar och spelade helt oseriöst. Tur att det bara var vi där då!! hahaha

Sen på vägen hem gick vi omkring och flummde huuuuur myyyckkkett sooom hellst! typ vingla omkring på trottoaren och puttade varann i snödrivorna hahaha, sen mulade vi varann, haha, Emma tog tag i mina ben och fällde mig i snön så jag rammla, sen hjälptes domm åt att hålla i mig och ta all snö dom såg och TRYCKA in din i mitt ansikte och Klara tyruckte ner det i luvan och ner i jackan och innanför tröjan!!! Fatta kallt det blev, men super kuuuul hahahaaaa =)=)=)=)=)=)=)=)=)

Kan inte förklara bättre än så, men kul va det iaf, att hoppa runt och flumma i snön, det e f*n kul!
haha

jaja, nu ska jag väl lägga mig och titta på TV eller nått

Hörs imorrn

<3










Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är nog ingen risk att jag slutar innan jullovet..

Kommer att sakna dig oxå gmn.. Du och jag kommer säkert stå där och gråta medans alla andra typ kommer titta på..hahha

Var ni på cafeet idag igen??

2008-11-28 @ 18:46:40
URL: http://jryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0