Täby

Idag va jag inne i täby med Emma =)=)
Sov hos henne inatt, för mamma och pappa skulle bort, det var kul=)=) Vi gorde naglar och sånt. Men iaf,  hade inga pengar kvar på mitt konto och mamma och pappa var ju inte hemma så jag hade bara typ 70 kr!! Förts gången i nånsin jag åker in dit utan pengar =P... 
Smacakde Frapino oxå =)=) ndet är en islatte med chocklad ( typ ), fast den smakar inte alla kaffe/latte =)=)
bara man blandar runt lite så =P
Nästa gång ska jag smaka med vanilj tror jag.... =)
Den var iaf GOOOOD <333 ni borde smaka den =)=) <3

Men iaf, på lördag e det Emmas fest<3333333333333333333333333333
På frdagen ska jag sova hos hennes pappa, med henne, och Klara tror jag oxå =)=) LLLLLÄÄÄNNNGGGTTTTAAARRRRRR

Sen på lördan ska vi in till söder och förbereda hennes 13års fest =)=) (lägger säkert upp bildder om jag tar några =)=), får inte glömma kameran....)

Sen på söndan blir det julbak på kanot klubben =)=) MYYSIIGGTT <3


Hörs imorrn

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack så mycket :)

2008-11-23 @ 21:28:00
URL: http://camillafernandez.blogg.se/
Postat av: Emma

hej hej du kan tro att jag är sur på dig men det är jag inte

Xo XO Emma

2008-11-24 @ 17:33:09
URL: http://emmamolinder.blogg.sem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0