Japp

Hejsan=)=)

KOm nyss hem, har bara ätit, åt lätt youghurt, och en macka med smör, det var gott =)=)

Idag blir det oxå träning, i djumpa salen med Eve klockan 5 =)=) Super roligt =)=)
Måste verkligen komma igång med att plugga nu, sa i Måndags,att jag skulle göra det och igår, nu e de bara två dagar kvar!!! Har iaf ett prov avklarat, idag =) Matte, det gick vel bra tror jag.
Sista lektionen var idrott, det var väl kul, vi körde volley boll, basket, pingis och badminton.
Förresten... det har börjat en ny tjej i andra klassen, så nu är dom 15 istället, ALLA har typ slutat där, bara 4 tjejer nu!!! (förut brar 3!!!) vi ör iaf typ 8 tjejer tror jag =S =P
Nu måste jag verkligen plugga. Lägger  in mer sen...... =)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0