Hejsan=)=)

Nu är jag ÄNTLIGEN färdig meed pluggandet för dagen =)=)

Gar bra lite kvar imorrn, men jag tror att jag kan de mesta nu =)=)
Nu är jag sååå trött, så jag ska nog sova =) skööönt =)=)

Tänkte bara berätta tt jag kommer fortsätta med tävlingarna, lite då och då, så fortsätt titta in, så kanske du vinner mer, och komihåg, ju mer man kommenterar mina inlägg undertiden jag har en tävling, ju större chans är det att vinna. Jag drar nämligen lott, och varje gång jag får en kommentar från nån tävlande får en lott till =)=) så om man har kommenterat typ 5 kommentarer, så har jag skrivit upp den 5 ggr =)=) Det är väl bra =) !? =P

Så fortsätt kika in, så vinner nog just ni nn gång =)=)

<333

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kul med tävlingar :)

2008-11-06 @ 14:42:05
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0