Fixat =)

Så, nu har jag fixat lite reklam, klicka på reklamen för att veta mer =)=)
Om du oxå vill ha reklam gå in på designadinblogg.se, där ALLT om ALLT står! =)=P=P

Nu ska jag ut och springa=) Det blir två set med 10 70/20 tror jag, alltså, först springer man 70 sekunder hårt sen vilar man 20 sekunder, kör det 10 ggr, sedan vilar man 2-3 minuter, sen e de på igen, 70 sekunder HÅRT 20 sekunder vila, 10 ggr, sen är det färdigt. Då måste jag väl plugga, ha matte rpvo imorrn och har bara pluggat på det idag!! MÅSTE komma igång med pluggandet mer!!

Jaja, lägger kanske inte lite sen!! =)=)

<3


Kommentarer
Postat av: Evelina

Bra med träning :)

2008-11-05 @ 06:43:09
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: Jannica

Oj, oj oj, låter verkligen som ett hårt intervall pass. Intervaller är för övrigt något jag inte alls gillar, kanske pga att det är så inihelskottas idiotjobbigt!



Mysig helg!

2008-11-08 @ 19:37:34
URL: http://lagerhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0