Design & Greys

Nu har E gott hem.... vi hade väl..... kul?, ja det hade vi väl, hjälpte henne med design/header, gå in på hennes blogg och titta hur den blev, är jätte nöjd =)=)=) www.emmiegerling.blogg.se är hennes blogg =)=) Om ni vill att jag ska göra en till er så skicka ett mail med lösen och bilder, och ev. hur du vill ha den, så ska jag göra så gott jag kan =)=)=)=)
Skicka till [email protected]

Har tittat på reprisen av DH =)=) det va braaaa!!! =)=)
Just nu tittar jag på GA =)=) det e oxå kul

Om ni inte vill veta vad som händer, läs då inte de nästa 4 raderna

Det är en läcka på sjukhuset så det är MASSA vatten på en våning =S Sjukhuset är rädda för att bli stämda när en passient ramlar på glvet ( av vattnet ) och slår i huvudet.... sen när han ligger i röntgen saken så droppar det en vattendroppe på den så det blir strömavbrott i den då är de ÄNNU mer rädda för hur det ska gå!!!!
Det visar sig

Skriver väl sen hur det slutade......

Snart ska jag titta på OTH <33333 sen första avsnittet av andra sässongen i GG!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAHHHHH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0