Äntligen =)

Nu skriver jag äntligen från MIN dator =) Om ni har läst de tidigare inläggen köpte jag den i Fredags, men var ju tvungen att lämna in den, för det gick typ inte att installera virus skyddet, men nu e det fixat, så nu har jag ett jätte bra virus skydd, så nu kommer jag inte få några virus!!!! =)=)=)=)

Idag blev det tyvärr ingen träning =(, var först tvungen att fixa med bloggen och sen plugga. Men sen gick jag ju upp typ halv tolv oxå.... så dagen har blivit ganska så kort =P=P

Tänk att det redan är Söndag!!!! En hel vecka har gått, helt otroligt!!!

Just ja, nu kom jag på vad jag måste göra..... ladda ner msn på den här datorn =P

Sen ska jag nog försöka lära mig hur man fixar en egen design på designadinblogg.se =P
Idag blir det iaf en bild =)=)


Min söötaste lilla kaaattt, låg och sov HELA natten hos mig, rekord!!
Visst ser hennes huvud stort ut gemfört med kroppen!?




Som sagt.... HELA natten, och en bit in på dagen me =P=P

nu måste jag fixa lite med datorn =)
Kanske lägger upp ett sissta inlägg sen, men vi får se om jag hinner, det är ju ändå Söndag =(
Får inte missa AA idag iaf!! Den enda svenska serien jag tittar på! =P

<3


Kommentarer
Postat av: JONNA

sv; ja verkligen! :)

2008-11-02 @ 18:22:39
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0