Vaken....

Är som ni kanske märker, redan vaken!!!!! asså det e sååå jubbiiiigt att vakna så tidigt! Idag vaknade jag av att telefonen ringde, men jag menar, jag brukar aldrig vakna av den, eller jo, men jag somnar alltid om igen!  men inte nu nej, nu vaknar jag tidiiigt=(=(

Iallafall, tittade aldrig på Lords of dog tow igår, tittade på JUst like heaven istället, men tittade aldrig klart....ska nog göra det nu=)=) Men så långt som ja såg var den bra=)=) Den va liiiiite komisk, men inte så man låg och as garva hela tiden utan mer småskratta ibland, men det var ju inte meningen att det skulle va en komedi.

Idag kommer resten aav min släkt =)=), ni som läst tidigare inlägg vet ju det XD

Vad ska ni göra idag då sötnosar??

Hörs senare


   / Fridos



Kommentarer
Postat av: Linnea

Komma hem till dig =) =P

2008-12-23 @ 13:10:19
URL: http://nea93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0