STRESS!

Stress, stress, STRESS!!! Ja, som ni kansek märker är jag lite stressad just nu!!!

Har precis gort mig iornding, måste dammsuga övervåningen, för det kommer mamma inte hinna göra, hon har sååå mycket att göra, har precis städat badrummet här uppe, (inte toaletterna såklart!!! det får mamma göra =P=P)
Sen måste jag som sag tdammsuga uppe och kanske nere, och sen städa badrummet där nere, alltså typ göra irodning bänkarna och så....
Sen msåte jag komma på julrim rill alla mina klappar, senblogga såklart, och  julpynta färdigt, i HELA huset, fast det kommer nog mamma och jag göra tillsamman, och förmodligen Erik när han kommer hem oxå, just nu e han och köper klappa... XDXD=P=P
Just det, sen måste jag ju gå emd Emma och ge en julblomma till båran kompis oxå.....

Ja sen lite senare kommer jue resten, och då ska allt va färdigt!!

Shiit hur ska jag hinna!!??

Som niu märjker har jag ganska mycket att göra ida, men ja lovar att ta mig tid till bloggen oxå =)=)=)XDXD

Så nu ska jag börga, ha d så bra!! =)=)


  /  Fridaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0