Stan.. =)=)

Ksa in till stockholm idag och handla julklappar, sk afå en ny mobil idag med, min gick jue sönder och mamma visste inte att jag låndae mobil av Deniz, men fick veta det igår, och hon ville inte att jag skulle låna, inte för om den skulle gå sönder, hoon vill bara att jag ska ha egna saker, och inte låna massa av andra, så idag ska jag få en mobil! Ni får förmodligen se den sen! =)=)

Ja, Lördag idag då, imorrn ska jue Liza och Sarah iväg till Forteventura, eller hur det nu stavas =P
Hoppas dom får det BÄÄÄÄSSTT, dom kommer hem 2009, så dom ska vara borta LÄÄÄNGEE!!! Jag vill med! fast inte nu=P för snart e det jul och då vill man va hemmaaaa!!!
Om ni läser detta nu, Liza och Sarah, så önskar jag er en goood jul och gott nytt ååååårrrr!!!! ses när skolan borjar igen.

Tänk vad snabbt det har gått, på fredag slutar vi!, då har vi gått en hel termin i sjuaan!! HERREGUUUUDD, jag kom ihåg när vi började sjuan, hur LÅÅÅÅNNNGGTTT vi tyckte det var till julavslutningen.... men  nu e den jue nästan hääärrr, herre guuudd alltså!!, jaja, kommer bli ksööönst med LOOOVV <3333

Igår la jag inte upp så mkt, bara ett inlägg, det var för ajg tittade på Twilight!!!! <33 den var jätte bra, ALLA BORRDE SEEE DEEENNN!!!!
Ska inte avslöja för mkt nu, men jag tyckte det var ganska kul när hon tjejen skulle börja sin nya skola, så kom det fram en snubbe och ba "i'm the ears and eyes og this school!" haha, sen tycker jag det e coolt när tjejen frågar vanpys killen "How long have you be seventeen" och han svarar "A while", lite scarrrryy sådär, men jag ÄLSKAR den repliken!

jaja här kommer en bild p dagens outfit innanan vi måste åka!


Svart jeans: märke: cheap Monday, U-Turn, 400:-
Grått linne: JC 199:-
Mörk gråå kofta: H&M (tror jag =S=P) kommer inte ihåg hur mkt den kostar... hm...

Jaja, nu ska jag gå och bortsa tänderna, skriver mer när jag kommer hem förmidligen, förresten, idag ska jag sova hos Emma IGEN!! <3 och på Tisdag med, sen ska hon sova här på Torsdag, haha, jaja,vi e jue så mkt hos varann så det är jue typ som vårt andra hem =P=P

<33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0