Sådär ja!

Är hemma nu! =) har varit hos Emma ett tag oxå, hon hade fått hela första säsongen av GG så vi tittade lite på den =) men jag e såå sjuukt trööttmså jag e typ baraa hemma nu, ligger i sängen och tittar lite på datorn.. snart ska jag äta,s en vet jag inte..... e inne på facebook, nån annan som har det? vad heter ni då??

Ikväll e det u idol-finalen... hm... undrar vem som vinner, har verkligen INTE förljt idol det här året... börjar faktiskt bli lite tråkigt, så nej. men iväll vet jag inte, tror inte det, ska titta på OTH säsong 5, känner jag för, och sen om jag hittar symaskins instruktions boken, ska jag kansek sy lite, fast bara kaaaaaaaaaaaaaaanskee om jag oooorkaar... det visar sig...

Idag då, jo skolan som vaaaanliiigttt!!!! så sjuuuukt jobbiiigggttt, går till kvart i 4 varje Fredaaaaaaggg!!!! FATTA jobbiiiiiigttt!!!
Var ju Lucia tåg oxå, niorna. Dom var ganska duktiga, bara att dom inte kom ihåg texterna så bra=P men det e inte så lätt... kanske... eller nått =P =S

Nästa vecka har vi Franska OCH matte prov på samma dag, onsdag!!! herreguuud, hur lyckas dom!? typ ALLA prov vi har haft har vi haft två på samma dag, och aalltid Onsdag oxå! jobbiiiigt, jaja är snart sluuuut iaf!!! SKÖÖNT

Bara jag som läääääängtar så SSSJJJJUUUUKKKKTTTT mkt till JULAFTON <333 det är den bästa högtid eller vad det nu heter, som FIIINNNS, i hela vääärrrlllddeeennn!!! så j*vlaaaa myyysssiiigt, med alla ROLIGA släktingar som kommer! =)

Dom lite mindre roliga kommer inte, dom hade "för mkt att göra!?" kan jag föstå, min lilla kusse fyller 6 år på jul så dom kunde ju kanske komma upp nu ihelgen, men nej, det var för mkt att göra, hennes pappa och hans tjej e arbetslösa och min mormor sitter bara hemma i sin lilla lägenhet och klagar på allt, haha mycket dom har att göra va!?
Så dom tycker att vi ska komma upp, jo för vi har jue verkligen inget att göra!? vi kommer bara vara typ 14 pers på jul hemma hos oss, jobbar heltid och går i ¨skolan, ska städa, vi bygger ut, ska laga all julmat, ska jul handla, ja jag kan förtsätta hela natten, så vi har jue verkligen inget att göra så vi hinner nog verkligen komma upp, åka 2 timmar  på fredagen, vara där lördagne då vi ska åka in och handla julklappar om vi vill alls kunna ge bort några! sen åka 2 timmar hem igen på söndagen för att sen packa upp allt och tvätta allt, sen hela veckan som kommer ska vi städa, baka, laga mat och sen helgen innan jul, få åka i stress och handla julklappar. Jo för DET hinner vi verkligeeen!!!
Jag vet det låter som om jag e värsta jobbiga manniskan som bara sitter och klagar på allt, men det e jag inte, blir bara så trött på mina släktingar ( på mammas sida dårå ) som BARA tänker på sig själva, och där ÄR faktiskt ALLT omöjligt, så fort det gällaer att åka utanför lilla Katrineholm, ja då blir det BIG PROBLEEM!!
HALÅÅ hur TÄNKER dom igentligen!!!

jaja

nu ska jag gå =P


<33


Kommentarer
Postat av: Liza <3

Heej! Ville bara önska god jul och gott nytt år,ska ju åka på söndag! Ha det bra med alla kusiner. Ses år 2009!!



Puss Liza

2008-12-12 @ 22:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0