Sääängeen!

Ligger här i sängen och fixar massa med datorn...

klockan e inte alls mycket, men har så himla ont i huvet och e rätt trött så jag la mig i sängen iaf, sen vet man aldrig när jag somnar XD =P det kan bli SEEENT!

Ja, somsagt, har inte gort så mcyetk idag, imorrn blir det väl att städa formodar jag -_-, super kul! *not*

Sen på Lördag ska vi in till stockholm, mellandags rean, skulle egentligen åka in imorrn, men vi behöver ju städa och så, så det får bli på lördag istället... men det e bra det med!! =)=)

Vad gör ni dååe??


  // F 

Kommentarer
Postat av: linnéa

Hungern försvinner inte förrän det gått så långt så man knappt är medveten om omvärlden längre. Så hungrig är man ändå.

2008-12-25 @ 23:17:45
URL: http://flyfranallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0