Pust!

Hej alla glada läsare!!

Har som sagt varit i stockholm idag =)=) det var kul, julhandlade lite, så nu har jag köpt alla julklappar, ja inte till kompisarna men till resten, nu är det bara JUULLLEEEENNN som vääntaaasss!!!! längtar, längtar, LÄÄÄNGTAAAARRRR!!!!...........................................................

Vi fikade på Café avenyn, på kungsgatan, eller jag tror iaf att det låh dääär =P =O
Iaf, när vi satt där vi bordet, tittade jag ut genom förnstret och sååg en ascool sak!! Deniz om du läser det här, kommer du älska den här bilden!!!


Ja, bara jag som tyckte den var gaaanskaa coooool!!! tänk er, en Rosa typ safari biiil!!! haha
Inte bästa bilden, jag vet, tog den med mobilen och när ma förstorar upp den, blir det inte så jäääätte bra, men men, man ser iaf hur den ser uuutt!!!

Ska snart äta lite, pankakooorr! haha, gott, fick bli nått jätte snabbt eftersom jag ska hem till Emma sen.... fast jag tror inte jag kommer äta så jätte mkt... mår mest illa när jag har ätit, så ja brukar inte ära så suuuper mkt, började med det häromdagen.. hm... fattar inte hur kan jag helt plötligt bara må illa när jag har ätit.... jaja det e väl bara bra om jag inte äter så myckeet.

Som jag skrev ska jag sova hos Emma idag =) vi ska nog titta på Teilight, igeen! <3 ( iaf för mig =P ) men den e braa så det e luungt!

Köpte en ny mobil oxå =)=) en svart =)
kan ta kort på den sen

nu ska jag gå

<3



Kommentarer
Postat av: FridaCarolin

Det är en rosa hummer xD

2008-12-13 @ 23:04:59
URL: http://fridacarolin.blogg.se/
Postat av: johanna

hahha jag och emmie var oxå där och vi såg oxå den dära bilen.DEn var as Cool..

2008-12-14 @ 17:43:03
URL: http://jryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0