Julen =)

Nu har vi öppnat alla paketen =)=) det här fick jag


Här är en bild pådet jag fick, kommer skriva längre ner, sammanfattning på det jag fick XD


Sen en till bild på resten XD, fast här är lite av det som va på andra bilden, XD fast bara träningslinne och necessärerna XD


Sen en ny väska, typ som man kan ha när man åker på träningläger och sånt XD


Sen fick jag 2 par längd skidor =)=) ett par skate och ett par klassisk, och ett par stavar med =)=)


Sen sisst men inte minst ett par pjäxor

Ja, så jag har fått lite saker =)

Vad har jag fått då?

Jo...
...2 par träningsvästar en tjock och en tunn, ett par björnborg trosor, en reflexväst XD, två necessärer (en smink väska och en necessär), två par vantar med långa typ ärmar eller vad det heter, ett träningslinne, ett presentkort på gina tricot på 350:-, ett par örhängen, en pannlampa (kan va bra att ha om man ska springa eller åka ksidor i mörker XD), ett paket med 6 st sportt strumpor, en låda med en parfym, en body lotion och nått mer i, en "årets julklapp" XD alltså en privat smink kurs på 50 minuter + att man får smink, en svart klänning, en låda med sygrejor, ett typ pannband att springa och åka skidor i, och ett par skidbyxor, sen fick jag en röd/svart väska, 2 par skidor och ett par stavar, och ett par pjexor.
 
Vet int eom jag har glömt nått, jo just det! en locktång, som jag fic i morse =P

Har ni fått nått speciellt??

Så nu ska vi snart äta julmat tills vi kräks XD nej då, men lite i alla fall =P XD

Ha en fortsatt bra Jul!!!


  / Happy Fridayyy





Kommentarer
Postat av: josephine

sv: hihi :)okej :) kram

2008-12-24 @ 21:16:43
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: TOMTE - MOR

Sv: bebe är mitt ord för bejby, och det är min pojkvän! :p



har firat jul jag! självdå?

kram

2008-12-24 @ 22:03:02
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Deniz

Heej :)

Har han bland annat fått en digital kamera och en wii kanin som man kan via min blogg skicka meddelanden till så spelas det upp av kaninen :) coolt va? den kan typ läsa nyheter och väder och en massa sånna saker också. kommer skriva vad mer jag fick på min blogg sen :)

Ha det bra :D

2008-12-25 @ 14:25:36
URL: http://deniz.liebert.se
Postat av: emma

Vad rolig kurs! :)

Fin blogg förresten, headern är sjukt söt!

Kramkram,

2009-01-15 @ 15:57:08
URL: http://eemmas.e-blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0