Inte på länge...

Har inte bloggat på några dagar nu....

Har iaf varit på kanothuset och bakade, vi hade typ julmys eller nått sånt =) det var kul =) vårat pepparkaks hus vann!, fast det var det fulaste!, typ inget satt rakt!!! hahahaha, får lägga upp bilder imorrn...., sen har jag sytt 2 väskor idag... väldigt enkla med snygga =)
fick bli en liten väska på syslöjden idag, för våran slöjd lärare var borta så vikarien hade ingen nyckel till skåpet där mitt tyg låg som jga skulle fortsätta på min klänning med!! men får fortsätta med den imorrn på DMIS! =)=)

Just det imorrn fyller Emma år oxå!!
hon hade fest i lördags, det var kul =)=)
På fredagen sov jag och Klara hos hennes pappa i näsbypark =) Det ar super kul!, och hennes söta liiebror Melvin, söööötasteee!!!

Jaja, har pluggat massa fysik idag.... har fysik OCH kemi prov på onsdag!!! aaahhhh kommer få IG på fysiken iaf, VG om jag har tur på Kemin!!, men seriöst, fysik är nog mitt tråkigaste i väääääärrrrlllldddeeeennn!!!

Varför behöer man kunna det liksom, jag vill inte bli nån himla vetenskaps man eller läkare eller nått sånt!! Liksom, jag vill bli designer, då behöver man inte kunna fysik

Jaja, man fattar inte allt här i livet

Nu ska jag gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0