Frida goes Stockholm alone.....

Hej alla glada, underbara, läsare!!

Förlåt för dålig uppdatering under dagne, men idag har det hänt MYCKET... =)=)

Dagen börgade klockan 07.20 då jag gick upp, tröööööttt!!! och VARFÖR gick jag då upp så himla tidigt då?? jo, jag skulle med Emma, för hon skulle ta kort på sin hjärna!! scarrryyy......
Sen åkte vi och till hennes mammas skola, där hon skulle skriva ut några papper.
Efter det åkte vi in till solentuna (tror jag =P=P) centrum och gick och tittade lite, sen vidare till Mcdonalds och åt lite, sjävl tog jag en chiken wrap =)=) Gott=)=)

Efter det då? Jo, dom släppte av mig hemma, där jag precis han innanför dörren innan jag skulle iväg igen, denna gången in till Stockholm, där papap skulle jobba, och jag förljde med bara för att sen skulle vi köpa julklapp åt mamma, och då behövde jag följa med, för pappa visste inte var den fanns =P=P

Där inne gick jag själv i typ1-1.5 timme, jag hann gå igenom sture gallerian 2 ggr, kungsgatan upp och ner 4 ggr, och drottning gatan 1 ggr fram och tillbaka=P=P sen hade jag så ont i fötterna så jag gick upp till pappa en stund innan vi skulle åka.
När han hade slutat åkte vi och köpte julklapp åt mamma =)=)

Så det har blivit en lång dag idag.

Vad har ni gort idag då??

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0