Förlååt!

Har inte skrivit på 2 dagar nu!!!!!! och varför? Jo, för i Tisdags sov jag hos Emma, och då kunde jag inte, elelr var tvungen att plugga, sen han jag inte! sen igår var min väsla kvar hos Emma tills typ klockan 9 eller 10 eller nåt och då glöde jag!!!!!!!!

Men, men nu ska jag bättra mig!!

Just nu sitter jga oc tittar på LB med Klara <3
Imorrn slutar viiiI!!!!!!!!!! AAH fett sköönt jueee!!!

Imorrn får alla mina underbara kompisar se vad jag har köpt åt dom, alla e inte lika braa  men det är väl tanken som räknas?? jaja, =)=) ska bli kul och ge bbort dom , och se vad man själv får, egentligen spelar det ingen roll för mig vad jag får, jag menar bättre nått än inget! =)

Jaja, nu ska jag fortsätta titta på LB.... skriver förmoldigne mer sen!! =)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0