Ett till XD

Hittade ett till kul test, eller vad man nu ska säga =P XD

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?
 16.11 lite sent kanske :'( men vilken dag skulle du åka?
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jag tänker stjäla dom ändå!
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Min kontaktlista är lite cp-ad, kan du skicka alla människor som jag känner från din kontaktlistas nummer?
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Spela frågespelet och tävla om en IPHONE! 8 frågor/månad 15kr/mottaget medelande avbryt smsa stop till 72077. Info:0775700130/wixawin.com.
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Ojdå! När kommer du hem då?
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Samma här ;)
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Ska du ha din väsla?
8. Vad vill du höra mest av allt?
Äter dd?
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Jag är på väg nu. Det är iskallt!
10. Din romantiska replik? 
 Jag tror jag ska till täby, jag måste köpa ett minneskort. Du då?
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Maria har datan nu, men jag messar den när jag tar den!

Så här blev min!

Gör nu samma sak fast med dom skickade medelanden!

•1.   Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?
 Fredag
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hihi okej, vad ska du göra idag då?
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Kan inte du gå in på msn?
4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Haha, stackare! Var är du då?
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Är du hemma från Täby än?
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Vaknade nu, dd?
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Ja, hon ska sova här dom 2 dar som e kvar då
8. Vad vill du höra mest av allt?
Ja, gör det!
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
E inne på datan
10. Din romantiska replik? 
 Ja! Håller med!
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Nej, jag tror inte det, men jag har ju klarat ut det så många ggr att det inte e så kul längre =P Men kan inte vi typ göra nått, eller det kanske e för sent, hur mycket e klockan?


Japp, så blev det! =P

Hur blev eran, kommentera gärna och skriv!

Ha d så bra så länge!


 // Friiidaaaayyyyyyyyyyy


Kommentarer
Postat av: Em

vilken rolig, den ska jag nog göra sen när jag får tid.

2008-12-27 @ 12:15:00
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: KLAAAARRRRAA!!

HAHAHHA! Jag tänker stjäla den här listan av dig! XD

2008-12-30 @ 20:23:46
URL: http://jordgubbsmelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0