....

Är hemma från Täby nu, köpte inte super mycket, emn lite iaf =)

Orkar just för tillf'llet inte lägga upp bidler på det jag köpte, men jag köpte iaf en svart/ vit adidas tröja, emn silver/gråa streck på ärmarna från stadium 700:-
Ett svart nattlinne med rosa text, Lindex (tror jag =P) 199:-
Och en vit mössa med typ gråa snöflingor på, att åka sidor i, stadium 99:-

tror det var allt

Men nu ska jag gå och packa, ska ju åka imorrn!! <3333

Ska bli SUPER kul att ÄNTLIGEN få åka lite skidor, men kommer nog, smsagt inte kunna blogga eftersom det inte finns trådlöst där uppe....

Men tar iaf med mig datorn om det nu skulle va så att det fanns det!!!

Vad har ni gort idag då??

Hörs kansek senare!!


  // Frida

Kommentarer
Postat av: JONNA

Sv: hehe vad bra :)

ji min jul var oxå toppen!

2008-12-30 @ 22:33:02
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Katja

kul med skidor :)

2009-01-01 @ 22:45:19
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0