Bak!

Bkakde ju igåår =)=) Bakade papparkakor och knäck! =)
Tog bild på när EN plåt med pepparkakor skulle in i ugnen sen glömde jag tyvärr ta bilder, hittade nämligen inte min kamera!! ='( men nu har jag iaf hittat den, hittade den nyss =)=)

Men härkommer bilden från igår iaf =)



Ja ehh mina missbildade pepparkakor... =P
E inte bääästr på det här med att baka, men men , det e kul iaf!!

Nu ska jag baka lite till..... lussekatter och annat gått, lägger upp med bilder sen, min kamera står och laddar nämligen!!

Älskar er!!

<3


Kommentarer
Postat av: Bella!

Ja, alla kan ju faktiskt göra bort sig:) Fina pepparkakor. Kram

2008-12-11 @ 18:38:18
URL: http://Www.Blondinbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0