Baaak!

Som sagt har bakat nu =)=) blev lite saker ändå =)=)



Ska precis stoppa in en plåt med lussse katter i ugnen nu! =)=) mmmmmm....


Ja, här e vårt "egna" lilla bakverk.... det är så mycket som nougat och vitchoklad blandat och smällt, sedan har amn rullat dom i typ kokos flingor elelr nått! haha, har inte smakat dom ärn, men hoppas dom e gooda!!


Vi gorde marsipan morötter =P=P, och äpplen... men dom fick jag aldrig nån bild på hm.... jaja, haha


Nu ska jag gå och måla mina naglar röda, ska göra italiensk manikyr oxå om jag hinner.....

Ses imorrrn!!

<3333





Kommentarer
Postat av: emmie

haha ser gott ut ;) ja förlåt men det är dej jag skriver om, jag ville inte utpeka dig så att alla skulle fatta att det var du, så drf skrev jag inget namn... jag hoppas att du inte hatar mig bara<3



puss puss

2008-12-11 @ 21:01:22
URL: http://emmiegerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0